07 October 2010

Oh my Charlieee!

ASSALAMUALAIKUM...

udah lame enggak mengupdate blog inih yaa. haha.. skarang bru ade mase nk update sket sbb sibokk ngn final exam ituh hari.. story pasal final exam ituh hari.. ade kenangan yg enggak bisa dilupakan kok! uhuhu... mlm sbelum nk exam csc134 (computer managemnt) dlm pukul 11 lbih gitu kitorg satu bilik berperang!! dgn semut kayap . taw ape itu semut kayap?? ato name glamernye Charlie or rove beetles.. nme bukan men glamer tp mnyusahkn org menatang nih.

                                                   comell kan saye?? kan kan

hah! ni dia charlie.. beware everyone coz charlie lbih bahaya dri bisa ularr oke! dia ske tmpat lembab,bole terbang n melompat2 dgn gumbira! n once dia terkena kat mne2 anggota badan kita, dia akn meninggalkn kesan jalur panjang. nk dijadikan citer, dlm tgah sibokk nk study mlm tuh kitorg plak dok sibokk 'mempenyek' charlie ngn kertas. adela dlm 20 ekor kitorg dpt. huh,mmg mnakutknla jgk. rase nk kuar je dri bilik tuh.  pas2 terpaksa stdy sambil berdiri... coz takott nk duduk takot ade charlie ats lantai.. kih2.. asal jmpe charlie je..menjerit, jmpe je mnjerit.. hahah. lawak pon ade.. itulah kesahnye..




GRACIAS

0 juri jemputan, 1 juri tetap (Comment here):

 

100% Harta Benda dalam Blog ini adalah bukan SelenaGomez punya.