03 December 2010

Bintang

ASSALAMUALAIKUM.. ;)

Semalam kan, aku ngan roomate aku pi makan malam kat fudcourt. lpas habes makan sume,kitorang pun balik ke kolej semula tapi xmasok bilik lagila.. kitorang dudok kat court ( bkn fudcourt mahupun court mahkamah ) badminton court.. tengok bintang bintang. tapi takde bintang sbb bru lepaih hujan..cerita pasal planet2 ( ceh,mentang2 tengok bintang ) pastu kan, kitorang maen ape tuh, tuju kasut.. tau tak? ala...yg susun selipar pastu baling ngan selipar macam boling tuh.. haha.. tu best ! kak bie wakil dari nepal, yus wakil switzerland dan aku wakil england ! kononnye.. hahah! tapii....wakil dari nepal yg jadi juara.. aku pulakk..sob..sob...tempat ketige je.. hohoho.. seronok !




kawan2 !! ni la tuju kasut.. challenging !
ok lahh, sebenarnye tu je nak gitau. kalo rase malas nak bace, anda dah terlewat sbb dah smpai ke penghujungnye pun. :)

Wassalam... :D .
GRACIAS

0 juri jemputan, 1 juri tetap (Comment here):

 

100% Harta Benda dalam Blog ini adalah bukan SelenaGomez punya.