27 December 2010

Proud to be Malaysian

ASSALAMUALAIKUM
SALAM SAYANG MALAYSIA !
semalam tepat jam 8 malam, kami dah tercongok depan tibi nak tengok bola.
wahaha, bersemangat giller lahh !
semata mata nak tengok malaysia kesayangan lawan indonesia kegeraman.
suke tengok aksi si shahrul penyerang gelecek bola, nampak cam power betul !
suke betul bila tengok bola masuk gol, menjerit bagai nak rak ! heeheee ^__^
ngan mama sekali jerit. *tu baru kat umah, belom kat stadium lagi. :D
tapi agak geramm bile ada penyokong sape ntah maen maen laser kat penjaga gol indon.
pastu dorang cam boikot xnak maen.
padahal awal awal lagi dah kasi WARNING, jangan maen maen laser ! agaknye tak bace surat khabar kot.
tak pon tak reti bace surat khabar ataupon tak tengok tibi.
*think positive
T____T<<<<<<< okayy yang nih mase lawan kat Malaysia.





apa apa pon, aku suke tengok penjaga gawang gol Malaysia. Khairul Fahmi Che Mat (apex) heheeee.. iye, iye, iyee..
aku tahu korang pon ramai gile suke kat dia. tapi aku peduli hape. heh heh heh.
Bukan apa, cuma tabik spring double trouble lahh kat mamat ni pasal jaga gol dengan berhemat sekali. T__T
Banyak kali cobaan Indonesia nak jaringkan gol tapi tak berjaya dek kerana kehebatan beliau.


Yang paling aku suke bila Malaysia dapat kalahkan Indonesia ! yeayyy! yahoooo!
mase Malaysia jaringkan gol pertame ke kedua ntah tak hengat, mase tu aku kat atas.
pastu tibe tibe family aku menjerit kat bawah, aku pon hape lagi melompat TIGA anak tangga okehh.

*excited gilee

okay dah. Sayang Malaysia !
GRACIAS

0 juri jemputan, 1 juri tetap (Comment here):

 

100% Harta Benda dalam Blog ini adalah bukan SelenaGomez punya.