22 January 2011

Speak Now !

Salam.. :)

Sekarang gua dah minat gilee lahh dengan lagu lagu nih :


Taylor Swift - Speak now



Travie Mccoy - Need you




Linkin Park - Waiting for the end




Bruno Mars - Grenade




kalao nak download, blehh tekan SINI


Okehhh.

sekarang kena biasakan telinga dengar lagu lagu omputih. sebab nak improve english. (untok dapatkan MUET band 4 to ben 10 atao benjo takpon benjol) heheeehee ^__^

so, nak tak nak.. kena jugak dengar.
GRACIAS

4 juri jemputan, 1 juri tetap (Comment here):

melin said...

babeee , aku juge minat Speak Now ngan Grenade .
best gilaaa !

good luck for your MUET . dapatkan BEN 10 wehh !
kuikui

FasYa said...

comel kan lagu lagu tuh. heheee.. ^__^

insya allah, aku akan dptkan ben 4-6 n sterusnye blanje kao benjo satu.

hihiii T__T

FasYa said...

comel kan lagu lagu tuh. heheee.. ^__^

insya allah, aku akan dptkan ben 4-6 n sterusnye blanje kao benjo satu.

hihiii T__T

FasYa said...

comel kan lagu lagu tuh. heheee.. ^__^

insya allah, aku akan dptkan ben 4-6 n sterusnye blanje kao benjo satu.

hihiii T__T

 

100% Harta Benda dalam Blog ini adalah bukan SelenaGomez punya.