17 March 2011

Wahh!! Cerite kegemaranku muncul kembali!

Salam. ;)

Kome tau tak citer kegemaran kite tu citer hape?
kalao tak tau dan rase nak tau, kite flashback post lepas kat SINI


Hah! tau dah?

Nak dijadikan citer... (background sound, "cer cite, cer cite") :p

Pada suatu malam yg hening lgi mendamaikan di saat burung berkicauan, merak berteriakan, ayam berkokokkan dan err err. huhuuh, gebang!

Takdela, malam tu aku ngan yus nak gi koop nak bli barang barang prank utk kak b memandangkan ni last sem die... pastu, kat koop tu kan ade televisyen (wah wah wah) mase tuh aku tak pandang pon tibi tuh, aku pon masuk le koop dan meneruskan agenda aku.

Then, lepas aku kua koop, tetibe aku tengok yus nih tengok hape kat tibi tuh. Then, aku pon tengok la skali ape yg yus tertengok tengok tuh.

Betape EXCITEDnyee aku bile tengok tibi dan macam kenal je pelakon dia! Yus pon, "citer asmara lah fasya"
aku pon "hah, yeke! Dia ulang balek ke?"
yus "taklah, ni yg nombor dua punye, baru episod 1"

aku pon ape lagi, lagilah terlebeh excited! ingatkan tv3 ulang balik, rupenye nombor 2 punyee...
weehoooo.... nak tengok! nak tengok! nak tengok!

yang penting hero dia tuh yee.. ^__^
faezah elai pon comel! ^__^



theheeee ^___^
GRACIAS

0 juri jemputan, 1 juri tetap (Comment here):

 

100% Harta Benda dalam Blog ini adalah bukan SelenaGomez punya.