17 May 2011

aku taknak tengok citer indon tapi tertengok tengok pulak citer indon yg satu nih


salam.

Hmm, dah lame rasenye xhapdate belog nih. dah bersawang berkulat berminyak dan berhabuk blog aku nih. okayyy, nih ayat cliche blogger yg dah lame xupdate blog dia kann. do i look like i care?

straight to the point, sejak kes KD tuut tuut tuh.. siyes aku malas nak layan indon, i mean cite indon lahh. haha,jgn misunderstand pulak kat situu.. dah macam prejudice. tapi, bile citer Cinta Melody muncul, aku keprejudisan aku macam dah ilang (ignore the imbuhan there).


tapi dah name pon citer indon, mule mule tu memangle best kan, bile dah lame lame mesti sakit hati kan. huhuhu, btw, citer ni sweet lah. huhuhu
lagu dia pon cam best je. nah, layannnn



daaaaaa
:)
GRACIAS

0 juri jemputan, 1 juri tetap (Comment here):

 

100% Harta Benda dalam Blog ini adalah bukan SelenaGomez punya.