15 June 2011

Akhirnya AF Tamat Jua!

Assalamualaikum. :)

Hari ni hari sengal untuk aku. Aku rasa macam hari ni hari unlucky bagi aku. huhuuu. Hishhh! tak baik lahh cakap camtuh. (muhasabah diri balik)

Okayy, as we know, akademi fantasia dah melabuhkan tirai tirai dan langsir langsirnya pada hari ahad lepas kan. 12 June 2011. Aku pun tak tengok. huhuuu, sedehh :( sedeh ke? yaa sedeh sebab tak dapat tengok Hazama menyanyi. huhuuu. Yang lain lain tak yah tengok pun takpe! :D hiheeeee

By the way, the road and the streets, aku rasa gembira! sebab Hazama yang menang! yeayyy! mari kita berpoco poco! ( errrrr') Aku suka Hazama sebab dia comel dan sedap mata memandang. (opss, jaga pandangan anda) walaupon nampak cam tak berapa handsome tapi dia tetap cun! err, okayy, cute! (muka legend tapi hati cute) ^__^ And aku suka tengok dia dalam diari AF sebab dia sangat lawak dan nakal! :D Papepon Hazama the best lahh. Even orang cakap dia pernah masuk AF lahh, hapelahh. tapi dia tak pernah pun buat album lagi. Orang dok cakap Hazama itu dan ini tapi orang tak sedar yang Azri tu hah, pernah masuk My Starz LG TV3!! Tapi orang tak perasan pulakk. Okay, ini maknenyeee, Hazama tu femes lah jugak dari Azri. kannn. okayy, this is just my opinion.

Nah peeps, ini lagu lagu Hazama nyanyi masa final AF 9. Kalau tak mau layan, gi main jauh jauh~








ni pulakk Pokok- Hazama feat. Meet Uncle Hussein







So, macam yang aku cakap lah kan. As i said before, suka hati riang ria aku lah nak tulis pasal Af kan, walaupun aku tahu ramai yang tak minat ngan AF nih. Aku ada artis yang aku minat, kau ada artis yang kau minat. so, its fair lah kan dayang dayang sekalian. ^_^

Peace yaww! ^_^Y
GRACIAS

0 juri jemputan, 1 juri tetap (Comment here):

 

100% Harta Benda dalam Blog ini adalah bukan SelenaGomez punya.