21 June 2011

Contest Blog Saya Comel

Assalamualaikum.


Okay fine! ini contest yang kedua aku join. "CONTEST BLOG SAYA COMEL"! Kehkehkeh :D errrr, comel ke?? okay, kalau menang, thats mean comel lah tu, kalau tak menang, comel sikit lah kot. huhuuu. Aku tau blog aku tak secomel blog orang laen. Tapi, untuk mendapatkan kepastian, aku joinlahh contest ni :D weeeee~ Kalau menang alhamdulillah, kalau tak menang, cuba lagi! :D


For more information, just visits this cute blog HERE

And as usual, aku tag kat these bloggers:

Anis Arissa
Fatin Najihah
Flower najwa
Cik Awin

Wish me luck bebebeh! ^__^
GRACIAS

4 juri jemputan, 1 juri tetap (Comment here):

Nur Najwa said...

assalamualaikum =)
saye singah sini :))
wahh, makasheh tagsaye =) syukran2 :)
anti saye masuk,insyaAllah, jom kite masuk contest ni ^___^ awhee

salam ari rabu ^___^

FatinNajihah said...

terima kaseh sbb tag Fasya :)

ameera tasha said...

Gudluck :)

Fasya said...

thanks and welcome semua! :)
im glad to hear that ^_^

 

100% Harta Benda dalam Blog ini adalah bukan SelenaGomez punya.