26 June 2011

Manifesto ohh Manifesto

Assalamualaikum.

Apakah itu manifesto? In terms of Prelawrian sides, manifesto tu adalah ucapan dari calon calon Hicom yang akan bertanding dalam satu elections. Ucapan atau kata kata manis, janji janji mereka kalau nak jadi barisan pemimpin Hicom pada next semester lah.

And so, this manifesto was held yesterday night. Aku sanggup datang tuh, even baru balik dari class trip ke Titi Hayun dengan sakit kakitangan segala anggota badan sebab hiking, bungee-jumping, dan flying fox. Okayy, itu over! Yang hiking tu betul.

Serious aku nak sangat datang tengok adik adik junior berucap. errr, adik ke?? okay sama umur. tapi boleh dikatakan junior lahh. Aku nak tengok camana diorang berucap and whatsoever. Sampai sana, wahh, ramainye calon calon Hicom! Macam tak larat je nak tengok semua. Dahlah dewan sejuk gila and aku dah rasa tak larat gila dah. macam nak demam pun ada. Tapi aku sanggup datang sebab nak tengok diorang semua. (huh, tak habis habis puji diri)

Okayy, overall, aku pun tak tahu nak undi sape esok. Sebab aku tengok diorang semua merendah diri dan tidak berjanji apa apa. Dan agak hambar rasanya malam semalam. I'm sorry.. ^__^ okaylah, maybe sebab aku tak berapa sihat semalam jadi aku pun classified manifesto malam semalam hambar. Maybe tidak bagi orang lain kan kan kan ^__^. Apa apa pun, aku suka time manifesto senior senior masa aku Part 1. Best gilaa, dan bersemangat juang!!




love u alwayss ^__^





GRACIAS

2 juri jemputan, 1 juri tetap (Comment here):

syAzAnA said...

fuyooo. menang tak, menang takk?

bersemangatt youuuuu!

Fasya said...

hahaha! sy punya masa sem lepas. Takde rezeki... tapi mungkin ada hikmahnyaa.. kan kan kan. ^__^

 

100% Harta Benda dalam Blog ini adalah bukan SelenaGomez punya.