05 July 2011

Freebies for My Lucky Follower!

Assalamualaikum :)

Entri ni dibuat special untuk follower aku yang ke 100 dan follower bertuah aku. yeahh. (padahal blogger laen dah follower yg ke bape ratus ribu dah. Aku je baru terhegeh hegeh 100 follower. Hahaaa. Arghhh! ada aku peduli?) Sekarang, mari kita review blog follower aku yang ke-100 ni kat SINI

Nur Amalina Rosli nama diberi.




Tu dia. Ter 101 follower. Tak sempat ambik 100 follower.
(errrr' paham ke tidak maksud saye?)


Jadi kesimpulannya, Saya bagi awak freebies!! yeayyy! mari kita bergembira dan meloncat bersama sama! Terimalah doodle yang saya buat dengan ikhlas dan tawadduk ini ye. ^__^



Sorry, tak berapa comel
Kedua, aku nak bagi freebies doodle dekat blogger yang kencang dan kencang serta terkencang Sekencang Angin. Sebab apa? entah, aku pun tak tau.


Tamatlah sudah acara bagi bagi freebies kat blogger bertuah kita pada hari ini. Thanks to Puan Adobe Photoshope kerana telah mengsponsorkan hadiah untuk saya.
Nur Amalina Rosli dan Rynn >> simpan elok elok hadiah tu. Kalau boleh tampal kat blog. Tak pun sorok bawah katil :D

GRACIAS

4 juri jemputan, 1 juri tetap (Comment here):

khansyaa' al khairiyah mohd ujang said...

ngeee. dtg follow sini :)

nurAMALLINA said...

Awak! Terima kasih! Sorry saya tak sempat nak blogwalking blog awak. :)



Line tak berapa betul. Lembab! Terima kasih banyak-banyak :)

Fasya said...

@nurAMALLINAits okayy! theheee ^__^

nurAMALLINA said...

Keep blogging ye :)

Blog awak best! Best! Best!

 

100% Harta Benda dalam Blog ini adalah bukan SelenaGomez punya.