13 August 2011

Aku Mahu Pulang

Assalamualaikum.

Rindunya dekat family. T__T huhuu. Aku nak balik! Selalunya kalau duduk kat sini dalam 3 minggu camtu, mesti balik. Tu pun kalau ada cuti yang panjang panjang sikit macam satu minggu. Tapi sekarang, duduk kat Merbok ni 5 minggu, barulah boleh balik. Sedih ni tahu tak? Aku bukannya tak nak balik time hujung hujung minggu. Kalau boleh aku nak sangat balik tapi perkara yang paling aku tak suka adalah, bila nak balik semula ke Merbok ni, time nak salam cium tangan parents. Mulalah rasa macam nak menangis. Huhu

Apa apa pun, I MISS MY FAMILY SO MUCH!!



GRACIAS

9 juri jemputan, 1 juri tetap (Comment here):

♥ Awyyn Teletubbies ♥ said...

Sabar kakak :)

IFA Athirah said...

comel sungguh kucing tu merenung http://www.geekintherainbow.blogspot.com/

Memey Baharom said...

sabar yeee akak manis . ehhehe

atiqah tajudin said...

eh, budak uitm merbok gak ke??

Fasya said...

@atiqah tajudinya saya :D awk pun sama ke? ^_^

anamizu said...

sabar banyak2 ye..





salam kenal dr cik ana :)

azlina_muhammad said...

singgah sini,...o anak mak ni ye..sabar eh...

ade2mama said...

satu ari di hari raye..
2 ari di hari rye..
3 ari pown ari raye
4 ari still ari rye..

..7ari da blk kolej blikkkkkkk..
xbesnyeeeee:(

ZEBY said...

Haha typical student merbok... Especially yang duduk area kedah tu, weekend jaaa Hilang! isy isy Kuat balek btoi

ps: I was one :))

 

100% Harta Benda dalam Blog ini adalah bukan SelenaGomez punya.