27 August 2011

My Wish For You

Assalamualaikum.

Sekarang mesti ramai yang dok wish wish hari raya kann. Tak kurang jugakk Merdeka! ^__^
Alang alang aku tengah ada mood nak menulis nih, apakata aku pun nak wish Selamat Hari Raya jugak kepada semua yang tengah baca blog aku sekarang nih. SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR BATIN DARI HUJUNG RAMBUT BERCABANG HINGGA HUJUNG KUKU KAKI. Baju raya kaler apa? Tahun ni baju aku kaler pink lagii. hihii. Sape kaler pink jugakk? Angkat kening! T__T

Oh yaa! sebelum tu aku nak ucapkan Selamat Hari Merdeka yang ke-54 (harap harap betul) kepada semua rakyat Malaysia. dikecualikan kepada PATI, Refugees, Asylum Seekers (sila google sendiri) mahupun foreigners keje kat stesen minyak.

Nah aku bagi kad raya untuk semua! suka tak suka tak? T__T *jimat duit bli kad raya dan top-up. ngehehehe





GRACIAS

4 juri jemputan, 1 juri tetap (Comment here):

Hunnym Syot 美智子 said...

dear.. selamat hari rayeee.. :)
selamat menyambut kemerdekaan jugakk..


http://irsyanim.blogspot.com/2011/08/kuih-cornflakes-bermadu-dan-ikan-bakar.html

'Aisya Salim said...

trima kaseh bg kad raya :D comel ,ngeh:B

Fasya said...

@Hunnym Syot 美智子hihii.. slmt hari raya aidilfitri jugakk yaaa :D

Fasya said...

@'Aisya Salimheheh, sama sama :D

 

100% Harta Benda dalam Blog ini adalah bukan SelenaGomez punya.