08 September 2011

Apa? Final Datang Lagi?

Assalamualaikum.

Pejam celik pejam pejam T__^, lagi berapa minggu je nak final exam. Kalau nak dikira kira, minggu depan lagi satu je. Seminggu study week dan ada lagi 2 hari kelas yg harus dibereskan. Haishh! minggu minggu terakhir nak habes sem pun, keje still belambak lambak lagi macam baju yg disimpan selama seminggu untuk dibasuh kedalam mesin basuh. T__T Yang aku pikir, ini baru asasi, belum lagi degree. Kalau degree nanti camano? ^__^ Aku harap aku boleh cope with that soon situation.

Hahaa! macam biasalah, aku nak tunjuk jadual exam aku jugakk! Nah tengok!


Aku tunjuk ni bukan apa, bolehla korang doakan yg baik baik untuk aku kan? ^__^
Cuba tengok jadual tu, mesti pelik, asal sikit sangat subjeknye ehh? Sebenarnya sem ni aku ada 5 subjek. 2 subjek tak masuk final, tapi dia ada lahh final test and assessment dia. So, 3 subjek jelah yg masuk final. ^__^

Cuma yang aku kureng sikit adalah, gap dia! huhuu... satu hari je gap! aku harap sempatla aku nak menghafal segala benda T__T

Doakan aku ya! ^__^ TQ!


*Gambar raya yg takde kena mengena. Harap maaf ^__^
GRACIAS

 

100% Harta Benda dalam Blog ini adalah bukan SelenaGomez punya.