30 December 2011

Tak Suka Timeline!

Assalamualaikum.

Menyesal aku tukar interface baru facebook that is Timeline! Facebook Timeline ni lebih kurang macam kronologi laa daripada time kita baru buat facebook sampaila sekarang. Habis semua status, gambar and segala galanya yang pernah dipostkan sebelum ni akan terpapar di Timeline. Itu takpe lagi. Aku sajala nak try guna timeline ni. Dah try, tengok macam tak best je, nak la tukar balik. Eh, tak boleh pulakk. Plus dengar kata by 22nd December semua pengguna facebook akan bertukar automatically kepada interface baru ni. Tapi sekarang dah 31st December aku tengok ramai je lagi yang sedang 'berbahagia' dengan interface lama facebook. Fine! Aku jealous T__T wuuuwuuu

Hmmmpphhhhhh! Kenapa tak suka timeline?

First, sebab nampak messy, serabut! Dah macam Myspace pulak aku tengoknyee. T__T
Second, sebab profile picture jadi lagi kecik! Arghhh, paling tak suka! =,='
Third, apa yg kita post dulu org akan tahu dengan mudah.

Hah, ini dia profile picture yg kecik cekediss. Square pulak tu. *Aku lebih suka kalau memanjang. Takdela nampak sgt aku gumukkk T__T


Siyes prof pic kita nampak kecik je. Tak nampak full and clear. Tu pasal aku tempek gambar muka je hah, habis cerita. HAHAH T__T

Ikhtiar terakhir, of coursela nak tukar balik kann. Dan aku ada baca:

'CANT UNDO FB TIMELINE'

Ahh, ye ye je Pakcik Mark Zuckerberg ni. Pastu aku google la cara nak tukar timeline kepada asal. Yes! Ada! Memang ada! iaitu :

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

DELETE AKAUN FACEBOOK! hahahaha. okayy, bolehh. No big deal T__T Walaupun fb aku membosankan, tapi itulah saja medium utk aku berhubung dengan other people.
Boleh jugak kalau nak Deactivate. Aku dah try. Lepas beberapa saat tu aku pun activekanlah semula, tak menjadi jugak. Timeline tu jugak yg muncul T__T Fine, thankyou.
GRACIAS

0 juri jemputan, 1 juri tetap (Comment here):

 

100% Harta Benda dalam Blog ini adalah bukan SelenaGomez punya.