04 January 2012

Kait Buah Memang Best!

Assalamualaikum.

Em, actually it happened last fortnight that i went to my lovely muah muah village untuk mengait buah. And so, kami sefamily pun balik kampung kat Perak kutip buah. Kat kampung aku tu sebenarnya tinggal pokok pokok buah je. Rumahnya kosong pasal nenek aku tinggal dengan anak anaknya. #memangtaktakutpunrumahkosong T__T

Macam macam buah aku kutip. Strawberry, anggur, 'blackberry' dan tidak lupa juga kiwi yg menjadi kegemaran ramai. Eheh =,=' Maksud aku manggis, langsat, limau bali, cempedak dan of course rambutan. #Confuse sekejap.

ini buah manggis


Rambutan

Manggis








#Gambar aku panjat pokok manggis, langsat dan durian adalah private. T__T #hehehh
GRACIAS

4 juri jemputan, 1 juri tetap (Comment here):

C!K NoRa said...

Fasya... meh la sikit buah manggis kaler merah yg berbulu 2... ehehehe.... ;P

Fasya said...

@C!K NoRakehkehkeh. yg tu dh habis. buah rambutan yg kaler pepel bertangkai hijau tu ada lagi. hehe :D

Arina Shamsul said...

alololo..bestnyee..nak sikit boleh?sikit je..hihi.

*uwaaa..saya pun nak panjat gak isk..*


da follow sini da..
jemput datang blog ye comel..
entri ni khas untuk awak..
http://wwwmarina-arina.blogspot.com/2012/01/kata-alu-aluan-untuk-kamu-yang-comel2.html

Fasya said...

@Arina Shamsul jom panjat! ehehe :D hahaa, thankss marina!

 

100% Harta Benda dalam Blog ini adalah bukan SelenaGomez punya.